Keystone logo

1 دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترای مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
  • کسب و کار جهانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار جهانی

دکترای مدیریت بازرگانی مدرک تحقیقات فشرده که کمک می کند تا حرفه ای توسعه یک درک عمیق تر از تئوری کسب و کار و تکنیک های مدیریت است. پس از کسب درجه کارشناسی خود را، بسیاری از متخصصان ممکن است یک DBA دنبال برای نشان دادن تسلط خود را از یک رشته خاص و گسترش فرصت های شغلی خود را.

DBA در تجارت جهانی چیست؟ این درجه کمک می کند تا حرفه ای توسعه دانش مورد نیاز برای توصیه و یا نظارت بر کسب و کار است که در سطح بین المللی به کار گیرند. درسی دانش آموزان می دهد پس زمینه قوی در اصول کسب و کار، از جمله مدیریت، تدارکات، بازاریابی، اقتصاد و امور مالی. دانشجویان همچنین در مورد دیپلماسی، مطالعات بین المللی، دولت و قانون را یاد بگیرند. به طور معمول، نامزد درجه آنچه را که آنها یاد بگیرند برای انجام تحقیقات کمی و کیفی است که کمک می کند تا سفت درک خود را از تئوری کسب و کار بین المللی اعمال می شود.

سود DBA در تجارت جهانی می تواند کمک به متخصصان تقویت مهارت ها و دانش از استراتژی های کسب و کار بین المللی تحلیلی خود. دارندگان مدرک اغلب انعطاف پذیری لازم برای حرکت بین شرکت ها و دانشگاهی تنظیمات، که می تواند باز کردن یک طیف گسترده ای از فرصت های شغلی.

هزینه های قابل توجهی می تواند بین برنامه های DBA متفاوت است، بسته به موسسه آموزشی. ساختار برنامه و طول همچنین می توانید تعیین هزینه نهایی کمک کند. افرادی که با توجه به پیگیری این درجه باید هر نهاد که آنها علاقه مند به حضور در برای بحث در مورد هزینه بالقوه هستند تماس بگیرید.

جهانی شدن در کسب و کار بیش عامل در سطح بین المللی است. افرادی که DBA در تجارت جهانی به دست آورده اند به طور معمول واجد شرایط برای این کسب و کار کار در بالاترین سطح هستند. این افراد ممکن است به عنوان مدیران که نظارت بر عملیات عمومی بین المللی و یا مناطق خاص، مانند تجارت، بازاریابی و یا امور مالی بین المللی در خدمت.همچنین، این متخصصان ممکن است به عنوان مشاوران برای شرکت هایی که در خارج از کشور کار و یا قصد گسترش کار می کنند. دانش آموختگان که ترجیح می دهند آهنگ دانشگاهی نیز ممکن است فرصت های شغلی در پژوهش یا آموزش را دنبال کنند.

بسیاری از موسسات در حال حاضر دانش آموزان کسب DBA در تجارت جهانی آنلاین. دوره های آنلاین اجازه می دهد کاندیداهای درجه به جا آموزش خود را در اطراف برنامه خود و اجتناب از دادن فرصت های حرفه ای است. با تمام گزینه های در دسترس، پیدا کردن برنامه ای است که ارائه می دهد مناسب باید آسان باشد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.