Keystone logo

دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترای مدیریت بازرگانی
  • مطالعات مدیریت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (0)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

DBA (دکترای مدیریت بازرگانی) معادل درجه مدرن به دکترا در همین رشته است، اما این درجه تمایل به تمرکز بیشتر بر تحقیقات کاربردی از مطالعات نظری است. این برنامه ها به طور کلی بر اساس تمام وقت اجرا شود. مقدار زیادی از این برنامه بر تحقیقات مستقل و انتشار پایان نامه تمرکز می کنند.

DBA در مدیریت خدمات بهداشتی درمانی چیست؟ اطلاعات ارائه شده از طریق این برنامه شامل دانش و مهارت های لازم برای اداره سمت کسب و کار از مراقبت های بهداشتی. رشته را پوشش می دهد افراد مانند مسائل قانونی و اخلاقی از مراقبت های بهداشتی، توسعه سیاست های مراقبت های بهداشتی، و مدیریت مالی. کلاس ممکن است شامل کسب و روش تحقیق، مراقبت از مدیریت استراتژیک بهداشت و مسائل جهانی در سیاست بهداشت و درمان، و پوشش افراد مانند گراندد تئوری، قوم نگاری، روش مخلوط، و تجزیه و تحلیل روایت.

هستند بسیاری از مزایای به دنبال یک مدرک پیشرفته مانند DBA در مدیریت سلامت وجود دارد. این مزایا شامل دسترسی به موقعیت های اداری، حقوق بالاتر، و انعطاف پذیری بیشتر در جنبش حرفه ای. مدارس ارائه این برنامه اغلب دعوت حرفه ای موفق برای کار با دانش آموزان، افزایش قدرت شبکه دانش آموزان.

هزینه حضور در مدرسه خواهد یک معامله بزرگ بین نهادهای مختلف متفاوت است. این امر به ویژه برای مدارس در سراسر مرزهای بین المللی درست است. دانش آموزان آینده نگر باید مدارس جداگانه برای اطلاعات خاص تماس بگیرید.

فارغ التحصیلان می توانند انتظار برای پیدا کردن شغل اداری در این زمینه است. این مشاغل ممکن است به عنوان CFOs، مدیران اجرائی، خدمات پرستاری مدیران، مدیران بالینی، یا مدیران مرکز جراحی باشد.حقوق و دستمزد برای فارغ التحصیلان می توانند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است، اما معمولا خیلی راحت با پتانسیل برای افزایش. رقابت برای مشاغل بالا شدید است. درجه های پیشرفته می تواند فارغ التحصیل ارائه لبه بالا رقابت کنند.

دسترسی به DBA در برنامه های مدیریت بهداشت و درمان را می توان در سطح بین المللی یافت. با استفاده از این در دسترس بودن برنامه، دانش آموزان آینده نگر باید تبعیض آمیز است که آنها در مدرسه خود را انتخاب کنید. برای شروع روند، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.