Keystone logo

1 آموزش از راه دور دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت، کسب و کار و اقتصاد که در اسپانیا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترای مدیریت بازرگانی
  • اسپانیا
  • مطالعات حرفه ای
  • مدیریت، کسب و کار و اقتصاد
  • آموزش از راه دور
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آموزش از راه دور دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت، کسب و کار و اقتصاد

      دولت، کسب و کار و اقتصاد ارائه یک پایگاه گسترده ای از درک تجارت. در حالی که دولت در مسائل مربوط به مدیریت متمرکز است، کسب و کار به بررسی رشته های مختلف مانند توزیع، حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی و عملیات درگیر شده است. علم اقتصاد مطالعه از عوامل رانندگی کسب و کار، مانند عرضه و تقاضا است.

      اسپانیا (به اسپانیایی: España از) به اشتراک گذاری شبه جزیره ایبری با پرتغال در انتهای غربی از دریای مدیترانه یک کشور متنوع است. اسپانیا یک کشور عجیب و غریب در اروپا به دلیل ساکنان دوستانه خود و شیوه زندگی آرام در نظر گرفته. مدت زمان طبیعی برای دوره های دانشگاه در اسپانیا 4 سال، به جز پزشکی و درجه دو، که 6. شهرستانها مادرید و بارسلونا به خوبی شناخته شده در سراسر جهان برای غذاهای خود را، شب زنده داری پر جنب و جوش، و فرهنگ عامه و جشن در جهان مشهور می باشد.

      درجه دکترای مدیریت بازرگانی پس از گذراندن یک برنامه تحصیلی دانشگاهی پژوهش محور در سطح عالی که هدف از آن فراهم آوردن دانش و معلومات مورد نیاز برای اشتغال در محیط دانشگاه و مشاغل مشاوره ای است، اخذ می گردد. برنامه های تحصیلی اغلب متشکل از برنامه های درسی همچون تئوری بازرگانی، طرح تحقیق و توسعه حرفه ای به انضمام مطالعات مستقل است.

      آموزش آنلاین یا از راه دور به استفاده از رسانه های الکترونیکی و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش اشاره دارد. با آموزش آنلاین، می توان در هر زمان و از هر مکانی با اتصال به اینترنت در دسترس به آموزش دسترسی داشت.