Keystone logo

5 دکترا برنامه ها که در پژوهش های جنگ و صلح 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم اجتماعی
  • علوم سیاسی
  • پژوهش های جنگ و صلح
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در پژوهش های جنگ و صلح

یک دکترا درجه ای است که به افرادی که تکالیف خود را بر اساس تحقیقات اصلی در یک منطقه انتخاب شده تکمیل کرده اند، اعطا شده است. بسیاری از افراد به دنبال یک دکترا برای کسب حرفه در زمینه تخصصی هستند.

دکترای مطالعات صلح و تعارض چیست؟ این برنامه خاص تمایل دارد که بسیار تخصصی باشد و دوره ها به طور کلی بر روی تجهیز افراد به آموزش گسترده بین رشته ای و توانایی کشیدن بر رشته های مختلف برای حل شرایط پیچیده به شیوه صلح آمیز و موثر تمرکز می کنند. دوره های آموزشی ممکن است افراد را در توانایی های کلیدی جهانی، از جمله روابط بین الملل، پویایی بین فرهنگی درگیری های جهانی، نظریه مدیریت منازعات و تجزیه و تحلیل تقابل اقتصادی آماده سازند. فارغ التحصیلان ممکن است برای پاسخگویی به چنین مسائلی با یک روش نظری، عملی و روشمند آماده باشند.

فارغ التحصیلان این برنامه تمایل به داشتن استدلال روششناسی بی نظیر و قابلیت تحلیل نظری دارند. این صفات می توانند به خوبی در زمینه انتخابی خود به آنها خدمت کنند و حتی به آنها کمک کنند تا تصمیمات درست زندگی را اتخاذ کنند. فارغ التحصیلان همچنین ممکن است دیپلماسی قوی و مهارت های ارتباطی داشته باشند.

هزینه یک دکترا متفاوت است و عواملی که ممکن است بر هزینه کلی آموزش و پرورش تأثیر بگذارد شامل محل، مدت برنامه و هزینه های زندگی است. دانش آموزان آینده نگر به تحقیق خود قبل از درخواست می پردازند.

افرادی که دارای دکترا در مطالعات صلح و تعارض هستند ممکن است متوجه شوند که چند فرصت شغلی هیجان انگیز برای آنها وجود دارد. بسیاری از فارغ التحصیلان علاوه بر مجهز شدن به بخش دولتی، برای موقعیت در روابط بین المللی آمادگی دارند. صاحبان مدارک ممکن است به فرستادگان بین المللی، مشاوران ملی، مترجمان و یا سیاست گذاران تبدیل شوند. بعضی از افراد ممکن است تصمیم به رفتن به بخش خصوصی کسب و کار کنند و به عنوان اعضای کمیته کار کنند که با روابط تجاری بین المللی برخورد می کنند.

مدارس انتخاب شده در سراسر جهان ممکن است مدرک تحصیلی در این زمینه ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درجه های در دسترس، از جمله گزینه های آنلاین، جستجو برای برنامه خود را در زیر و با تماس مستقیم به دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود را با پر کردن فرم سرب تماس بگیرید.