Keystone logo

3 دکترا برنامه ها که در پایداری محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات محیط زیست
  • پایداری محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در پایداری محیط زیست

    محدوده ی سال های تحصیلی جامع، یک دکترا، افتخار بزرگی است که بسیاری از دانش آموزان مایل به آن هستند. افرادی که دارای دکترا هستند ممکن است در مورد پیدا کردن شغل در صنعت یک فارغ التحصیل دیگر داشته باشند.

    PhD در پایداری محیط زیست چیست؟ این یک برنامه پیشرفته برای کسانی است که مایل به پیشرفت دانش خود از علوم طبیعی هستند و از طریق پایداری به محیط کمک می کنند. این برنامه ممکن است دانش آموزان را مجبور به کار در زمینه انجام تحقیقات عملی برای استفاده به عنوان بخشی از پایان نامه. علاوه بر فراگیری یادگیری، ممکن است دانش آموزانی برای تکمیل دوره های کارشناسی اضافی مانند آب و هوا، توسعه بین المللی و روش های کمی و کیفی تحقیقاتی وجود داشته باشد.

    پس از تکمیل دکترا، فارغ التحصیلان باید مهارت های تخصصی خود را برای پیدا کردن یک حرفه ای متقاعد کننده و در جامعه مفید باشد. همانند بسیاری از فارغ التحصیلان دکترا، آنها باید دارای مهارت های تحقیقاتی، ارتباطی، سازمانی و تفکر تحلیلی نیز باشند.

    عوامل مختلفی می توانند بر هزینه کلی برای کسب دکترا تأثیر بگذارند. برخی ممکن است شامل مواردی باشد که در آن مدرسه قرار گرفته است و چه مدت دانش آموز در برنامه سرمایه گذاری می کند. برای درک کامل، دانش آموزان باید برای اطلاعات بیشتر با مدارس تماس بگیرند.

    گزینه های حرفه ای برای فارغ التحصیلان با دکترا در پایداری محیط زیست می تواند متفاوت باشد. برخی ممکن است بخواهند به عنوان یک پژوهشگر برای یک سازمان دولتی که منابع انرژی تجدید پذیر را برای کمک به این سیاره جستجو می کنند بخواهند کار کنند، در حالی که دیگران ممکن است به عنوان یک تکنسین بهداشت و ایمنی در زمینه کاری کار کنند. سایر حرفه ها می توانند شامل سیاست سازان تغییر آب و هوا، اساتید، مدیران برنامه و دانشمندان باشند. فارغ التحصیلان باید مشکلی را در پیدا کردن کار داشته باشند اگر آنها برای کار در صنایع مختلف باز هستند.

    مدارس سراسر جهان برنامه های PhD را در زمینه پایداری محیطی ارائه می دهند. برنامه های آنلاین می توانند به دانش آموزان آموزش بیشتری دهند در حالی که برای تمام وقت خانواده کار می کنند یا مراقبت می کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.