Keystone logo

24 دکترا برنامه ها که در مهندسی محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات مهندسی
  • مهندسی محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مهندسی (24)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دکترا برنامه ها که در مهندسی محیط زیست

      به طور کلی به عنوان یک پیگیری به یک برنامه کارشناسی ارشد، یک برنامه دکترا عموما سالها طول می کشد تا تکمیل شود، و پس از تکمیل، فارغ التحصیل را به عنوان متخصص برجسته در رشته علوم مرتبط می کند. با یک دکترا، دانشمندان معمولا با مهارت های تخصصی فارغ التحصیل می شوند که ممکن است به آنها کمک کند که حرفه ای پیدا کنند.

      یک دکترا در مهندسی محیط زیست چیست؟ این یک برنامه دکترا با تمرکز بر علوم محیطی است. دانش آموزان در این برنامه آموزش های تخصصی در زمینه های اصلی علوم طبیعی، از جمله انرژی پایدار، سیستم های انرژی جیوه و مهندسی طبیعی را دریافت می کنند. دانشجویان دوره های مختلف باید انتظار داشته باشند در حالی که در برنامه ممکن است شامل پایداری زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر، سیستم های حمل و نقل پایدار، هیدرولوژی و مواد زیربنایی مدنی و مدل سازی باشند. محققان به عنوان یک قاعده از این برنامه، باید انتظار داشته باشند که یک پایان نامه را به یک هیئت دیگر از کارشناسان صنعت برگزار کنند و از آن دفاع کنند و انتظار می رود که امتحان را تکمیل کنند.

      فارغ التحصیلان با دکترا در مهندسی محیط زیست عموما در مورد چگونگی اعمال مطالعات تحقیقاتی در یک محیط عملی اطلاع دارند. علاوه بر مهارت های تحقیقاتی، فارغ التحصیلان باید دارای مهارت های برجسته، مهارت های ریاضی و سازمانی نیز باشند. این می تواند در هنگام شکار شغل کمک کند.

      هزینه دریافت یک دکترا می تواند بسته به مدت زمان لازم برای تکمیل برنامه در مدرسه فردی متفاوت باشد. دانش آموزان باید هزینه های تحقیق را برای درک شکست کامل و دسترسی به مدارس با هر گونه سوال.

      افرادی که دكترای خود را در مهندسی محیط زیست دریافت می كنند می توانند انتظارات شغلی متنوعی را برای آنها در انتظار فارغ التحصیلی داشته باشند. بسیاری از مهندسان محیط زیست زمان زیادی را صرف وقت در خارج از منزل می کنند، با استفاده از مهارت های خود برای تحقیق در مورد خاک، آب های زیرزمینی و انرژی پایدار برای ایجاد راه حل های زنده برای حفظ سلامت سیاره ما. دیگران برای بهبود وضعیت بهداشت عمومی مانند آلودگی هوا، دفع زباله و بازیافت تلاش می کنند.

      مدارس در سراسر جهان برنامه های PhD در مهندسی محیط زیست را برای کسانی که نمی توانند آن را به یک کلاس فیزیکی تبدیل کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.