Keystone logo

6 دکترا برنامه ها که در مطالعات میان رشته ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات عمومی
  • مطالعات میان رشته ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات عمومی (6)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دکترا برنامه ها که در مطالعات میان رشته ای

      یک دکتر فلسفی یا دکتری، درجه پیشرفته ای است که معمولا حداقل چهار سال تحصیل را نیاز دارد. تکمیل مدرک لیسانس قبل از کار به سمت دکتری ضروری است، و بعضی از برنامه های دکترا نیز نیاز به یک استاد دارند.

      شما هنوز هم می توانید تعجب کنید: PhD در مطالعات بین رشته ای چیست؟ "میان رشته ای" به سادگی به معنی مربوط به بیش از یک شاخه مطالعه، مانند انسان شناسی و تاریخ ترکیب شده است. یک زمینه در مطالعات بین رشته ای، مطالعات جنس است، که معمولا بر حذف تعصب از سایر حوزه های تحقیقاتی که در مورد جنس می آید، تمرکز می کند. سایر زمینه های تحقیقاتی با حفظ شیوه های اخلاقی مطابق با قوانین بین المللی مختلفی مواجه هستند.

      در میان مطالعات بین رشته ای، شما ممکن است مهارت های حل مسئله، ارتباطات و سازمان را بیاموزید. مهارت های سازمان و مهارت حل مسئله می تواند به شما کمک کند که در فعالیت های روزانه خود صرفه جویی کنید. ارتباط خوب برای مقاصد مختلف اجتماعی مفید است.

      هزینه کل دکترا در طول سالها گسترش می یابد، بنابراین شما باید بر اساس آن هزینه کنید. اگر شما در حال حرکت هستند، عامل در آن هزینه ها و همچنین اقامت و غذا. هزینه های دیگر باید شامل کتاب ها، هزینه های دوره و هزینه تحصیل باشد.

      به طور کلی، یک رشته مطالعات بین رشته ای می تواند در هر حرفه ای باز کند. شما ممکن است بخواهید با نگاهی به موقعیت های تحقیقاتی در یکی از زمینه های مورد مطالعه خود، شروع کنید. معیارهای پژوهش پژوهشی شامل متخصصان تحلیلی و محقق تجربی هستند. در دانشگاه، شما می توانید عناوین مانند اعضای هیئت علمی و استادیار در زمینه انتخاب شده خود را جستجو کنید. اگر شما واجد شرایط هستید، روانشناسی نیز می تواند یک شغل حرفه ای باشد.

      مطالعات بین رشته ای را می توان در بسیاری از نقاط جهان یافت. برای محدود کردن جستجوی خود، فهرستی از کارهایی که انجام می دهید و از یک مدرسه نمی خواهید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.