Keystone logo

252 دکترا برنامه ها که در مطالعات فن آوری 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات فن آوری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (252)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در مطالعات فن آوری

دکترا اغلب پیشرفته ترین مدرک کارشناسی ارشد است که توسط یک موسسه ارائه می شود. مدرک کارشناسی ارشد ممکن است یک پیش شرط برای پذیرش برنامه باشد. نامزدهای موفق می توانند در پنج تا هشت سال دکترای خود را بدست آورند.

PhD در فناوری چیست؟ برنامه های در این سطح شامل مطالعه و پژوهش با استفاده از فن آوری های پیشرفته و قرعه کشی از رشته های مختلف، از جمله ریاضی، علم و اقتصاد است. افراد ممکن است از مجموعه قابل توجهی از زمینه های تخصصی انتخاب شوند. دانش آموزان به طراحی و معماری جذب می شود به سمت مدیریت ساخت و ساز یا مهندسی مکانیکی. کسانی که علاقمند به محیط زیست هستند ممکن است در یک برنامه تمرکز بر توسعه پایدار شرکت کنند. همکاری نزدیک با یک مشاور می تواند به تمرکز بر روی نیازهای فردی و کاهش مدت زمان برنامه کمک کند.

نامزدان دکترا اغلب پژوهش های استثنایی و مهارت های تحلیلی را نشان می دهند. دانش آموزان می توانند نتایج تحقیق را برای حل مشکلات پیچیده و ارتباط مفاهیم پیشرفته شناسایی، ارزیابی و تلفیق کنند. مهارت های بین فردی و برنامه ریزی می تواند به افراد در زندگی شخصی خود و در حال افزایش در حرفه فعلی خود کمک کند.

هزینه کالج و دانشگاه از یک به یک متفاوت است. سطح و شدت برنامه، طول و مکان ممکن است عواملی باشد که بر هزینه ها تاثیر می گذارد. مهم است که دانش آموزان قبل از ثبت نام کامل برنامه ها و مدارس را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که اهداف آنها قابل قبول است.

حرفه ای برای افراد تکمیل یک برنامه دکترا در عرصه های سنتی PhD، مانند مدرسان یا استادان در بالاترین سطوح دانشگاهی، بسیار رقابتی است. محققان در صنایع پزشکی و بهداشتی ممکن است تقاضا و فرصت های پیشرفت داشته باشند. نقش های غیر متعارف می تواند شامل مدیر برنامه در یک مشاور یا به عنوان یک تحلیلگر فکر فکر است که در آن حل مشکل پیچیده نیاز به تفکر و خلاقیت های تحلیلی. بخش غیر انتفاعی دارای فرصت هایی است از اعضای سیاست گذاران به جمع آوری پول.

کسب درآمد از دکترا در فن آوری می تواند کارهای موفق در صنایع جدید را آغاز کند و پتانسیل درآمد را بهبود بخشد. برنامه های معتبر در دانشگاه ها در سراسر جهان و همچنین آنلاین در دسترس هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.