Keystone logo

337 دکترا برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات علوم انسانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات علوم انسانی (337)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی

    دکترا در هنر و علوم انسانی ممکن است انتخاب حرفه ایده آل برای بسیاری از مردم است. کسانی که در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد خود را در این زمینه به دست آورد می تواند مطالعات خود را بیشتر به شامل این نوع کار پس از فارغ التحصیل.

    چیست دکترا در هنر و علوم انسانی؟

    این نوع از آموزش و پرورش در افکار و فرهنگ انسانی متمرکز است. این سطح پیشرفته از آموزش و پرورش است، اغلب در روابط معلم دانش آموز، روش تحقیق پیشرفته، و دوره های لایه بالاتر تمرکز. این است که اغلب خیلی در مناطق خاصی از مطالعه متمرکز شده است.

    مزایای گرفتن دکترا در هنر و علوم انسانی چیست؟

    با توجه به این دوره برای کسانی که مایل به پیشبرد درجه خود را برای موقعیت های مربوط به کار سودمند است. این نیز یک گام به احتمال زیاد برای کسانی که پرشور در مورد مدرک خود هستند و مایل به یادگیری در یک سطح بالاتر.اغلب، این دوره ها شامل کار تحقیقاتی در یک میدان داده می شود، که ممکن است جالب به دانش آموز.

    چقدر هزینه را به دکترا در هنر و علوم انسانی؟

    هزینه یک دوره دکترا در این زمینه به طور قابل توجهی در محدوده خواهد شد. بسیاری از زمان، این برنامه بین یک و سه سال گذشته، هر چند مقدار زیادی از تفاوت وجود دارد در اینجا. دانش آموزانی که مایل به ثبت نام نیاز به در نظر گرفتن نهاد دقت، اطمینان از برنامه در دسترس است و ارائه می دهد سطح مطالعه مورد نظر.

    الزامات مورد نیاز برای دکترا در هنر و علوم انسانی چیست؟

    دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در این برنامه نیاز به یک برنامه کارشناسی ارشد درجه در مناطق مورد مطالعه را به اتمام. برخی از این برنامه ها می تواند مشکل برای وارد شدن به عنوان خوب، نیاز به پذیرش تخصصی.

    چه نوع بهبود شغلی تواند شما را با مدرک دکترا در هنر و علوم انسانی انتظار می رود؟

    دانش آموزان ممکن است بیشتر کسب و خواهد شد بیش از یک متخصص در زمینه انتخاب خود را با این درجه در نظر گرفته.

    چرا دکترا آنلاین در هنر و علوم انسانی؟

    دوره های آنلاین مقرون به صرفه، آسان برای دسترسی هستند، و آنها اجازه می دهد برای دانش آموزان به ادامه کار در حالی که حضور، یکی از ویژگی های است که 'به اکثر دانش آموزان مهم در این حوزه از مطالعه.

    از کجا نگاهی به دکترا در هنر و علوم انسانی؟

    انواع دانشگاه در دسترس هستند، از جمله گزینه های بین المللی و تخصصی. دانش آموزان باید گزینه های برنامه در نظر گرفته و در نظر آموزش تخصصی قبل از ثبت نام.