Keystone logo

6 دکترا برنامه ها که در مطالعات علوم اجتماعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم اجتماعی
  • جامعه شناسی
  • مطالعات علوم اجتماعی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مطالعات علوم اجتماعی

    یک دکتر فلسفی (دکترا) بالاترین میزان پیشرفت تحصیلی است که معمولا در سطح دانشگاه وجود دارد و این نشان می دهد که تعهد دانش آموز به یک موضوع خاص است. بدون توجه به حوزه مطالعه، این درجه نیاز به تحقیق گسترده و پایان نامه پایان یافته است که مشارکت های جدید در یک موضوع خاص ارائه می دهد.

    دکترای علوم اجتماعی چیست؟ دانش آموزان با این درجه می توانند با کاربرد عملی برای حل مشکلات دنیای واقعی در مناطق مختلف، از جمله محل کار، جامعه، سازمان ها و جوامع در کل، مجهز شوند. دانش آموزان به طور کلی می آموزند که چگونه دانش خود را از روش های تحقیق اجتماعی گسترش دهند، تحقیقات خود را در زمینه تحصیلات خود انجام دهند و ایدئولوژی ها را در موقعیت های واقعی قرار دهند. مناطق مختلفی برای تخصص وجود دارد، از جمله انسانشناسی اجتماعی، جامعهشناسی، جرم و جنایت جوانان، حقوق بشر، تغییرات اقلیمی، و مطالعات نژادی و جنسیتی.

    افرادی که این دوره را می پذیرند می توانند با تفکر تحلیلی روشن و مهارت های تحقیقاتی که ممکن است در تحقیق و توسعه و همچنین کاربرد عملی در هنگام کار در سازمان ها یا جوامع کمک کنند آماده شوند. آنها همچنین می توانند انتقاد را به بازخورد سازنده تبدیل کنند که بعدا می توانند به کار یا پروژه های خود اعمال کنند.

    در کل، یک دکترا هر ساله از هر سه تا شش سال طول می کشد و هزینه های دکترا در مطالعات علوم اجتماعی از موسسه به موسسه متفاوت است. توصیه می شود که دانش آموزان هر دو مدرسه و برنامه ارائه شده را برای اطمینان از مطابقت با الزامات خاص خود، مورد تحقیق قرار دهند.

    با یک دکترا در مطالعات علوم اجتماعی، درها به یک مسیر شغلی باز می شوند. یک فرد میتواند به یک منبع انسانی یا مشاور مدیریت، یک کارمند اجتماعی، یک تحلیلگر سیاست خارجی، یک کارمند کمک بین المللی، یک مدافع حقوق بشر، یک کارمند دولت با دولت یا حتی استاد دانشگاه تبدیل شود. این حرفه ها شروع به پیشرفت بیشتری می کنند و به همین ترتیب، این درجه ممکن است فرد را در زمینه حرفه ای خود افزایش دهد.

    یک دکترا در مطالعات علوم اجتماعی می تواند درب های زیادی را باز کند. برنامه های آنلاین انعطاف پذیری بیشتری برای تکمیل برنامه فراهم می کنند تا یادگیری فردی. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.