Keystone logo

2 دکترا برنامه ها که در مطالعات خاورمیانه 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات منطقه ای
  • مطالعات خاورمیانه
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مطالعات خاورمیانه

    دکترای فلسفه یک گزینه درجه مبتنی بر تحقیق است. این بالاترین سطح از درجه دسترس و نیاز دانش آموزان به همکاری نزدیک با استاد راهنما،

    دکترا در مطالعات خاورمیانه چیست؟ برنامه در مطالعات خاورمیانه در سطح دکترای اجازه می دهد تا دانش آموزان را به خیاط مطالعات به منافع خاص خود را. دانش آموزان معمولا می توانید به تمرکز بر روی یک منطقه خاص از مطالعه، مانند ادبیات، تاریخ، سیاست و فرهنگ را انتخاب نمایید. دین یک منطقه معمولا مورد مطالعه است، همراه با مطالعات جنسیتی. دانش آموزان معمولا به همکاری نزدیک با مشاوران برای تکمیل پایان نامه در موضوع انتخاب شده است. دانش آموزان ممکن است دوره های طراحی شده برای کمک به آنها از طریق برنامه، مانند روش های پژوهش و یا تاریخ اولیه خاورمیانه است. برنامه ها ممکن است در طول متفاوت است به عنوان یک دانش آموز می کند یک برنامه تا اتمام پایان نامه کامل نیست.

    تکمیل برنامه اجازه می دهد تا دانش آموز را به عنوان یک متخصص در حوزه های مربوط خاورمیانه کار می کنند.دانش آموزان مهارت در رهبری، پژوهش و مدیریت است که می تواند آنها را در مشاغل آینده کمک کند، همراه با دانش در زمینه انتخاب خود را که می تواند انتخاب های شغلی خود را هدایت یاد بگیرند.

    هزینه های یک برنامه دکترا متفاوت است. این به خاطر این که چگونه برنامه های ساخت یافته است. دانش آموزان باید با بخش مالی مدرسه خود را برای برآورد هزینه تیک بزنید.

    پس از اتمام دکترا، دانشجویان ممکن است به برنامه های تحقیقاتی وارد کنید و یا ادامه کار در دانشگاهیان. دانش آموزان ممکن است در بخش خصوصی برای شرکت هایی که به دنبال روابط بهتر با همکاران خاورمیانه و یا به گسترش به آن مناطق و نیاز مشاوران برای کمک به کار می کنند. دانش آموزان ممکن است برای شرکت در بخش خاورمیانه کار می کنند. سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز برخی فرصت های شغلی در بخش ها و ادارات بین المللی است.

    اگر شما می خواهید به تمرکز در عمق در مطالعات خاورمیانه، سپس دکترایش را در مطالعات خاورمیانه در نظر بگیرید.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.