Keystone logo

3 دکترا برنامه ها که در مطالعات اقتصادی پایدار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات پایدار
  • مطالعات اقتصادی پایدار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات پایدار (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مطالعات اقتصادی پایدار

    یک دکتر فلسفه (دکترا) دانشجویانی را که دارای بالاترین سطح پیشرفت تحصیلی هستند، پاداش می دهد. این دستاورد به رسمیت شناختن موفقیت دانش آموزان در زمینه خود و نشان دادن تعهد به موضوع است، و آن را برای موضوعات مختلف در دسترس است.

    دکترای مطالعات اقتصادی پایدار چیست؟ این مقطع تحصیلات را فراهم می کند که ممکن است آنها را به مشارکت و طراحی راه حل ها و برنامه های توسعه پایدار در جوامع و جوامع سراسر جهان کمک کند. به طور معمول افرادی که در این برنامه شرکت می کنند، می توانند برای درک محتوای متنوع فرهنگی و تحقیق در مورد بهترین راه حل های ممکن برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی، یاد بگیرند. دانش آموزان می توانند شیوه های کسب و کار سازمانی سنتی را همراه با توانایی حرکت به قوانین پیچیده نظارتی یاد بگیرند. ارائه ها و بررسی های همکار می توانند دانش آموزان را قادر به ارتقاء مهارت های تحلیلی و تحقیقاتی خود کنند.

    افرادی که در رشته PhD در مطالعات اقتصادی پایدار کار می کنند، می توانند طیف گسترده ای از مهارت ها را کسب کنند. تفکر انتقادی و مهارت های تحلیلی هنگام ارزیابی بهترین راه حل ها برای مشکلات در جامعه یا سازمان ها ارزشمند هستند. مهارت های ارائه ممکن است افراد را قادر سازد به طور واضح صحبت کنند، مهارت هایی که در شرایط شخصی و حرفه ای مهم است.

    به طور معمول در سه سال رقابت می کند، هزینه یک دکترا در مطالعات اقتصادی پایدار متفاوت خواهد بود بسته به کدام نهاد فردی را انتخاب می کند. مهم نیست که چه چیزی مهم است که برنامه را تحقیق کنید و مطمئن شوید که مواد مناسب را ارائه می دهد.

    با یک دکترا در مطالعات اقتصادی پایدار، افراد ممکن است به عنوان نیروی کار حرفه ای در زمینه های مختلف وارد شوند. گزینه ها عبارتند از کار کردن برای یک شرکت سبز برای توسعه کسب و کار در حالی که پیروی از دستورالعمل های قانونی و توسعه سیاست های اقتصادی و زیست محیطی برای NGO ها و یا شرکت های خصوصی است. همچنین گزینه آموزش در سطح دانشگاه وجود دارد. شرکت های بیشتر و بیشتر نیازمند حرفه ای با این درجه هستند تا بتوانند شرکت خود را از طریق مقررات اقتصادی و محیطی هدایت کنند.

    برای یک دکترا در مطالعات اقتصادی پایدار، دانشگاه ها در سراسر جهان وجود دارد. برنامه های آنلاین نیز وجود دارند که انعطاف پذیری بیشتری را در آموزش و پرورش شما ایجاد می کنند. برای مدرسه مناسب، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، مستقیما با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.