Keystone logo

1 دکترا برنامه ها که در مطالعات آمریکای لاتین که در آمریکا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • آمریکا
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات منطقه ای
  • مطالعات آمریکای لاتین
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مطالعات آمریکای لاتین

    مطالعات آمریکای لاتین چیست؟
    مطالعات آمریکای لاتین تاریخ، جوامع، فرهنگ ها و سیاست آمریکای لاتین را پوشش می دهد.

    با مدرک مطالعات آمریکای لاتین چه کاری می توانم انجام دهم؟
    دانش‌آموزان با مدرک مطالعات آمریکای لاتین می‌توانند در سازمان‌های آموزشی، دولتی، تجاری یا تحقیقاتی و همچنین نهادهای غیرانتفاعی یا سازمان‌های غیردولتی کار کنند.
    چرا مطالعات لارین آمریکا را مطالعه کنید؟ آمریکای لاتین منطقه ای با تاریخ غنی و پیچیده است که با درک تاریخ کشورهای مختلف در آمریکای لاتین، می توان به درک بهتری از زمان حال پرداخت. علاوه بر این، آمریکای لاتین منطقه ای است که اهمیت آن هم از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی در حال افزایش است و درک فرهنگ ها و جوامع این منطقه برای تعامل بهتر با آنها مهم است. مطالعه مطالعات آمریکای لاتین می تواند به ما کمک کند تا برای مردمی که در این منطقه زندگی می کنند، همدلی و تفاهم ایجاد کنیم که برای رشد شخصی مهم است و برای توسعه روابط سازنده بین آمریکای لاتین و سایر نقاط جهان مهم است.

    مدارک تحصیلی آمریکای لاتین
    شما می توانید در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و همچنین دکترا در مطالعات آمریکای لاتین تحصیل کنید. برخی از برنامه ها بر روی یک کشور یا منطقه خاص تمرکز دارند، در حالی که برخی دیگر نمای کلی تری از آمریکای لاتین ارائه می دهند. برنامه ها معمولاً شامل دوره های درسی در تاریخ، سیاست، جامعه شناسی، مردم شناسی و ادبیات است. بسیاری از برنامه ها همچنین شامل دوره های زبان هستند که به دانش آموزان اجازه می دهد در زبان اسپانیایی یا پرتغالی مهارت کسب کنند.

    ایالات متحده همچنان محبوب ترین مقصد جهان برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه‌های ایالات متحده بر رتبه‌بندی جهانی تسلط دارند و این کشور نیز طیف گسترده‌ای از مکان‌های تحصیلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. سیستم های دانشگاه ایالتی تا حدی توسط دولت های ایالتی یارانه پرداخت می شود و ممکن است پردیس های بسیاری در سراسر ایالت پراکنده با صدها هزار دانشجو داشته باشد.

    از جمله الزامات مورد نیاز برای برنامه PhD آن است که دانشجو قبلاً درجه کارشناسی ارشد rsquo;s& را اخذ نموده باشد. به علاوه، پایان نامه یا رساله که در بر گیرنده تحقیقات دانشگاهی بکر و دست اول است نیز می بایست ارائه گردد. در برخی از کشورها، ممکن است لازم باشد دانشجو دربرابر یک هیئت علمی از رساله خود دفاع نماید.