Keystone logo

1 دکترا برنامه ها که در مطالعات آمریکای جنوبی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات منطقه ای
  • مطالعات آمریکای جنوبی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در مطالعات آمریکای جنوبی

دکترای فلسفه، و یا دکترا، درجه پیشرفته از طریق در عمق پژوهش و ارائه یک پایان نامه به دست آورده است. دانش آموزان معمولا نیاز مدرک کارشناسی ارشد برای ورود به یک برنامه است.

دکترا در مطالعات آمریکا جنوبی چیست؟ دانش آموزانی که یک برنامه دکترا در مطالعات آمریکای جنوبی را وارد کنید، به طور معمول بیشتر مطالعات آمریکای لاتین نامیده می شود، در یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ، دین، تاریخ و دیگر جنبه های این منطقه کار می کنند. برنامه ها ممکن است گزینه های غلظت در مناطق مانند ادبیات، معماری، انسان شناسی، جغرافیا، اقتصاد، تاریخ هنر، مدیریت، علوم سیاسی، جامعه شناسی، اسپانیایی یا پرتغالی، و بهداشت عمومی باشد. دیگر دانش آموزان موضوعات ممکن است مطالعه شامل مسائل زیست محیطی، ارتباطات و تاریخ است. اکثر برنامه های نیاز به دانش آموزان می شود مسلط به یک زبان از منطقه قبل از اتمام برنامه است. طول برنامه می تواند با توجه به جزء پژوهش متفاوت است.

پس از اتمام برنامه، دانش آموزان باید مهارت های تحقیقاتی پیشرفته، همراه با مهارت های تدریس و نوشتن. دانش آموزان همچنین باید مسلط به یک زبان خارجی باشد و دارای مهارت های نوشتن در سطح حرفه ای است که می تواند قابل استفاده در یک حرفه.

هزینه های برنامه های دکترا تا حد زیادی متفاوت دلیل که چگونه برنامه ها ساخته می شوند. بهترین کار این است برای دانش آموزان به بحث در مورد هزینه ها با بخش مالی مدرسه خود است.

گزینه های شغلی برای فارغ التحصیلان دکترا در برنامه مطالعات آمریکا جنوبی شامل کار در آموزش و پژوهش. فراتر از این گزینه ها به طور معمول، فارغ التحصیلان ممکن است مشاغل با شرکت های آمریکای لاتین را دنبال کنند. آنها همچنین ممکن است در موزه ها و کتابخانه کار می کنند. دانش آموختگان ممکن است انتخاب کنید به کار در دیپلماسی، برنامه های تبادل فرهنگی یا دیگر بخش های غیر انتفاعی. علاوه بر این، با توجه به مهارت های زبان را به دست آورده، دانش آموزان ممکن است به عنوان مترجم یا مترجم کار.

اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ آمریکایی جنوبی و تاریخ، سپس دکترایش را در مطالعات آمریکای جنوبی ممکن است یک انتخاب خوب است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.