Keystone logo

14 دکترا برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (14)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

    دکترای بالاترین مدرک دانشگاهی می توان رسیدن به. این است که به برنامه های دیگر مانند نه به خاطر آن یک درجه تحقیقات خالص است. شما می توانید انتظار برای انجام یک بررسی ادبیات، انجام تحقیقات اولیه و جمع آوری نتایج و تولید و دفاع از پایان نامه خود را.

    دکترا در مدیریت کسب و کار چیست؟ این برنامه به شما می دهد مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در مدیریت کسب و کار. در طول دو سال اول مدرسه، شما می توانید انتظار به انتخاب مناطق مختلف غلظت مانند علم تصمیم گیری، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، رفتار سازمانی، کسب و کار بین المللی، حسابداری و فناوری اطلاعات است. باقی مانده از برنامه باید بر روی تکمیل یک تدریس و کار بر روی پایان نامه خود تمرکز کنید.

    شما به عنوان کسب دکترای خود را، شما مهارت و دانش است که اجازه می دهد شما را به مشورت، آموزش، و یا منجر در راه اعتماد به نفس و موفق. شما باید برنامه به طور کامل قادر به برعهده گرفتن نقش رهبری را به عنوان یک حرفه ای کار تجارت را ترک کنند.مدیریت و مهارت های رهبری به دست در این چند سال به شما کمک خواهد به یک رهبر در زندگی شخصی خود را تبدیل شده است.

    شهریه و هزینه های بسته به آنچه مدرسه شرکت می کنید متفاوت است. چه کشوری مدرسه در می واقع نیز تعیین مقدار شما خواهد پرداخت. این چیزها برای چک کردن یک بار شما یک مدرسه را انتخاب کنید.

    مزایای زیادی برای کسب درآمد این مدرک دانشگاهی معتبر ترین وجود دارد. بهترین چیز در مورد آن این است که به احتمال زیاد درب به مشاغل جدید شما نمی تواند بدون مدرک دکترا در نظر گرفته باز می شود. برخی از گزینه های حرفه ای شامل مدیریت مالی، تبلیغات، تبلیغات، بازاریابی، و یا مدیریت منابع انسانی. شما می توانید به عنوان یک اجرایی، آموزش و توسعه بدهید، مدیر تحصیلات دانشگاهی، تحلیلگر کسب و کار، تحلیلگر مالی، مدیر فروش، حسابدار، پشتیبانی فروش و بیشتر کار می کنند.

    اگر شما از گرفتن دکترای خود را، برای اولین بار به مدرسه می خواهید شرکت را انتخاب کنید، و سپس شما می توانید تصمیم بگیرید اگر شما می خواهید به ثبت نام در یک برنامه اینترنتی، و یا آن را در کلاس. برای اطلاعات بیشتر در مورد این فرصت آموزش و پرورش، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.