Keystone logo

1 پاره وقت دکترا برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز که در آفریقا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • ساخت و ساز
  • مدیریت پروژه ساخت و ساز
  • پاره وقت
رشته های تحصیلی
  • ساخت و ساز (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      پاره وقت دکترا برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز

      پروژه های ساختمانی با توجه به تعداد زیادی از قطعات متحرک، شرکت های بزرگی هستند و به همین علت تمام مطالعات به این روند اختصاص یافته است. مدیریت پروژه های ساختمانی، ترکیبی از اصول کسب و کار و مهندسی، معمولا در زمینه های بودجه، مدیریت زمان و تضمین کیفیت تمرکز می کند.

      بسیاری از برنامه های در آفریقا اتفاق در یک محیط فرهنگی و فیزیکی بسیار غیر معمول تر از بسیاری از دانش آموزان با در روزهای خوبی آشنا هستند. به این می دانم برای انطباق با این شرایط زندگی بخشی از سرگرم کننده و چالش های زندگی وجود دارد. چالش های فکری، عاطفی و فیزیکی است.

      از جمله الزامات مورد نیاز برای برنامه PhD آن است که دانشجو قبلاً درجه کارشناسی ارشد rsquo;s& را اخذ نموده باشد. به علاوه، پایان نامه یا رساله که در بر گیرنده تحقیقات دانشگاهی بکر و دست اول است نیز می بایست ارائه گردد. در برخی از کشورها، ممکن است لازم باشد دانشجو دربرابر یک هیئت علمی از رساله خود دفاع نماید.

      یادگیری پاره وقت به فرد امکان می دهد حتی اگر نتواند به صورت تمام وقت به مدرسه برود، مدرک یا مدرک تحصیلی دریافت کند. فرد می تواند با سرعت خودش یاد بگیرد و به تدریج امتیازهایی را جمع کند که برای یک مدرک نهایی به حساب می آید.