Keystone logo

1 دکترا برنامه ها که در مدیریت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات مدیریت
  • مدیریت
  • مدیریت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در مدیریت بین الملل

بیشتر زمینه های تحصیل در رشته دکترا به عنوان بالاترین سطح پیشرفت تحصیلی به دست می آید. درآمد دکترا معمولا به افراد اجازه می دهد که در موقعیت های پیشرفته تر وارد شوند و بالاترین حقوق را کسب کنند، هرچند قبل از اینکه بتوانند ثبت نام کنند، سطح پایین تر لازم است.

دکترای مدیریت بین المللی چیست؟ بسیاری از دوره های کسب و کار تمرکز خود را بر نحوه مدیریت یک شرکت درست می کنند، اما برنامه مدیریت بین المللی بر مسائلی است که شرکت هایی در چندین کشور دارند. دانش آموزانی که این دوره را دنبال می کنند، معمولا درک درستی از حقوق بین الملل و تدارکات در سطح دانش کسب و کار سنتی کسب می کنند. این مجموعه از دانش آنها را برای حرفه های تجاری پیشرفته آماده می کند.

دانش آموزان مدیریت بین المللی یک مجموعه مفید از مهارت ها را ایجاد می کنند که می توانند تا زمانی که حرفه های خود را وارد می کنند، به آنها سود ببرند. با توجه به جنبه جهانی این حوزه مطالعه، مهارت ها را می توان در سطح بین المللی مورد استفاده قرار داد. آنها معمولا شامل ارتباطات حرفه ای، ارزیابی، تفکر انتقادی و درک روش های کسب و کار می شوند.

هزینه ثبت نام در یک دکترا در برنامه مدیریت بین المللی بر اساس بسیاری از عوامل متفاوت است. اینها می توانند همه چیز را از مدرسه و برنامه ای که انتخاب کرده اید به کشوری که در آن تحصیل می کنید را شامل کنید. قبل از ثبت نام، هزینه های کسب درآمد دکترا را بررسی کنید.

برای فارغ التحصیلان با آموزش در مدیریت بین المللی، گزینه های حرفه ای متعددی در کسب و کارهایی وجود دارد که در مقیاس جهانی کار می کنند. بسیاری از شرکت ها دارای دفاتر در کشورهای دیگر هستند، در حالی که دیگران محلی هستند اما محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می کنند. در هر دو مورد، مدیران بین المللی برای حفظ عملیات عملی هماهنگ هستند. این موقعیت ها برای خدمات خرده فروشی، غذا و مسافرت، و همچنین بسیاری دیگر، ضروری است.

اگر آمادگی خود را برای ادامه تحصیل کسب و کار خود دارید، برنامه مدیریت دکترای بین المللی را پیدا کنید که کاملا مناسب نیازهای شما است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.