Keystone logo

5 دکترا برنامه ها که در سیستم های یادگیری 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • آموزش
  • فناوری آموزش
  • سیستم های یادگیری
رشته های تحصیلی
  • آموزش (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در سیستم های یادگیری

    پس از اتمام دوره تحصیلات تکمیلی، محققان ممکن است تحصیلات خود را از طریق یک دکتر فلسفه افزایش دهند. یک دکترا بالاترین دیپلم در اکثر دانشگاه هاست و معمولا برای کسب سه سال یا بیشتر طول می کشد.

    یک دکترا در سیستم های یادگیری چیست؟ این یک برنامه دکترا است که تحقیقات علمی را با تمرکز بر زمینه های گوناگون مورد استفاده در آموزش برای ترویج یادگیری، تشویق می کند. بعضی از برنامه ها ممکن است حتی در مورد اینکه چگونه دانش در فرهنگ تحقیق تولید می شود، بررسی می شود. دانش آموزان ممکن است بیشتر در مورد شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مربوط به آموزش بیشتر بدانند. برخی از دوره ها ممکن است بر روی نحوه شناخت مربوط به یادگیری تمرکز کنند. دوره های دیگر طراحی شده اند تا ببینند چگونه رهبری و سیاست گذاری می توانند بر آموزش و پرورش تأثیر بگذارند. برنامه درسی دقیق در هر دانشگاه متفاوت است، اما بسیاری از آنها عبارتند از سخنرانی ها، بحث ها، پروژه ها و پایان نامه ها.

    یکی از بزرگترین مزایای این آموزش این است که آن را آموزش یادگیری درازمدت را افزایش می دهد، که می تواند به کارکنان آموزش عالی در محل کار کمک کند. مزایای دیگر شامل ایجاد مهارت های مهم مانند ارتباط و رهبری است. همه این توانایی های جدید با هم کار می کنند تا افراد دیر انجام دهند.

    هزینه یک دکترا می تواند در هر کشور و حتی در دانشگاه های مختلف در همان کشور متفاوت باشد. از آنجا که هیچ سیستم آموزش دانشگاهی وجود ندارد، متقاضیان باید مستقیما با مدرسه تماس بگیرند تا یک نقل قول دریافت کنند.

    دانش آموزانی که مدرک دکترای خود را در سیستم های یادگیری کسب می کنند، احتمالا مایل به شروع کار حرفه ای در زمینه آموزش هستند. البته، این آموزش می تواند به حرفه های مختلف منجر شود. بعضی از فارغ التحصیلان به مددکاران مدرسه، سیاستگذاران، استادان، معلمان آموزش ابتدایی، متخصصان ادغام تکنولوژی، طراحان آموزشی، مشاوران فنآوری آموزشی و هماهنگ کننده های برنامه درسی می روند. امکانات دقیق موجود بستگی به سابقه تحصیلی و اشتغال سایر فارغ التحصیلان خواهد بود.

    آیا شما آماده ثبت نام در یک برنامه دکترا هستید؟ مدارس سراسر جهان این آموزش را بصورت آنلاین و در محوطه دانشگاه ارائه می دهند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.