Keystone logo

3 دکترا برنامه ها که در سیاست بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم اجتماعی
  • علوم سیاسی
  • سیاست بین الملل
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در سیاست بین الملل

    یک دکتر فلسفه می تواند بعد از تکمیل پیش نیازها مانند کسب مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد، درجه ای نهایی و معتبر در دسترس شما باشد. اگر شما علاقه مند به رفتن به همان اندازه عمق و جزئیات که ممکن است در زمینه خود، دکترا ممکن است درجه خوب برای شما به کار به سمت.

    دکترای سیاست بین الملل چیست؟ با یادگیری در مورد چگونگی کاربرد مفاهیم علوم سیاسی در موقعیت های بین المللی، می توانید درک بهتر رویدادهای بین المللی را بدست آورید و آماده باشید که به آنها کمک کنید. برخی از موضوعاتی که می توانید برای این درجه تحصیل کنید عبارتند از قانون، فرهنگ جهانی، فن آوری و مالی. در نهایت می توانید یاد بگیرید که چگونه این مفاهیم متفاوت می توانند نقش مهمی در روابط بین کشورها ایفا کنند.

    درک سیاست ها می تواند به شما در انتخاب و یا رای دادن برای رهبران کمک کند. همچنین می تواند شما را به داشتن یک دیدگاه آگاهانه در مورد مسائل جاری و آمادگی شما برای کار بهتر در شرایط گروهی آماده کند.

    پیدا کردن چقدر درآمد دکترا در سیاست بین المللی به شما هزینه می شود به راحتی می توانید با بررسی هزینه ها، مانند آموزش و پرورش، درگیر شدن در دوره های از مکاتب خاص شما علاقه مند است. تحقیقات می تواند کمک به پیدا کردن یک مدرسه ای است که خوب است برای شما مناسب است

    اگر میخواهید استاد علوم سیاسی شوید، یک دکترا در سیاست بینالمللی می تواند بسیار عالی باشد. استاد می تواند زمان و منابع خود را برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی فراهم کند و همچنین یک گزینه حرفه ای عملی باشد. شما همچنین می توانید موقعیت هایی برای یک معلم در مدرسه ابتدایی یا متوسطه پیدا کنید. سایر فرصت های شغلی ممکن است شامل یک متخصص یا مدیر روابط عمومی باشد.

    با در نظر گرفتن دوره های آنلاین و همچنین تکمیل دوره های کارشناسی در یک محیط کلاس سنتی می تواند هر دو گزینه خوبی برای کسب درآمد دکترای خود باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.