Keystone logo

3 دکترا برنامه ها که در ساخت و تولید 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات مهندسی
  • ساخت و تولید
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مهندسی (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دکترا برنامه ها که در ساخت و تولید

      دکترای فلسفه و یا دکترا می تواند به عنوان دستاوردهای بالادست جهان آکادمیک به شمار آید، می تواند پنج یا چند سال به دست آورد. گفته می شود که پس از اعطای جایزه، متخصص در رشته تحصیلی خود است.

      PhD در ساخت چیست؟ دانش آموزانی که به دنبال ارتقاء دانش خود از طراحی صنعتی، مهندسی، رهبری و علوم مواد هستند اغلب به دنبال دکتر فلسفی در تولید هستند. کلاسها ممکن است بر ایجاد محصولات، فرایندهای طراحی و تکنولوژی پشت این فرآیندها تمرکز کنند. دوره ها همچنین می توانند تجزیه و تحلیل، تخصیص منابع و کمینه سازی هزینه را شامل شوند. دانش آموزانی که می خواهند تخصص خود را داشته باشند ممکن است کلاس های فلزی، پلاستیک، طراحی ماشین، رباتیک و طراحی نوآورانه را انتخاب کنند.

      دانش آموزانی که به دنبال یک دکتر فلسفه در تولید هستند، اغلب افراد دقیق و تحلیلی هستند که در هرج و مرج نظم ایجاد می کنند؛ همانطور که این مهارت های تجزیه و تحلیل را در طی مطالعات برنامه ریزی می کنند، ممکن است پیشرفت سریع در دنیای شرکت ها را پیدا کنند. دانش آموزان ممکن است در سازماندهی، برنامه ریزی و مدیریت پرسنل در طول تحصیلاتشان کارآمدتر باشند.

      هزینه های یک دکترا در تولید، بین مدارس متفاوت است. دانش آموزان ممکن است بخواهند برنامه های پژوهشی و مدارس مختلف را در مورد هزینه ها و هزینه های ثبت نام تماس بگیرند.

      طیف گسترده ای از گزینه ها برای مسیرهای حرفه ای اغلب می تواند برای فارغ التحصیلان با دکترا در تولید یافت. فارغ التحصیلان ممکن است اشتغال در دنیای کسب و کار به عنوان مهندسین صنعتی برای بهبود تکنیک های تولید، به عنوان مشاوران کسب و کار برای حل مشکلات مربوط به کار و یا به عنوان مهندسین مدیریت برای ساده سازی مراحل تولید استخدام کنند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند به عنوان تحلیلگران عملیاتی، مدیران سیستم های اطلاعاتی و تکنسین های مهندسی انتخاب کنند. دیگران ممکن است تحقیقات و یا کارهای توسعه را برای پیشبرد نمونه های نوآورانه محصول یا بهبود محصولات موجود انتخاب کنند.

      گزینه های آموزشی گسترش یافته است تا آموزش از راه دور در دانشگاه های سراسر جهان را شامل شود. با کلاس های آنلاین، شما ممکن است حرفه شغلی خود را پیش ببرید یا به سادگی مهارت های خود را پرورش دهید. برای شروع مطالعات دکترا در زمینه ساخت، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.