Keystone logo

3 دکترا برنامه ها که در زیست شناسی محیط زیست 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات محیط زیست
  • علوم محیط زیست
  • زیست شناسی محیط زیست
رشته های تحصیلی
  • مطالعات محیط زیست (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در زیست شناسی محیط زیست

    دانشجویان دکترای آینده علوم رشته خود را با انجام تحقیقات کامل و اصلی در طی دوره های سه تا شش ساله در اختیار دارند. در اغلب موارد، دانش آموزان قبل از اعطای مدرک تحصیلی خود باید از تحقیق خود در برابر گروهی از کارشناسان دفاع کنند.

    دکترای زیست شناسی محیط زیست چیست؟ زمینه زیست شناسی زیست محیطی چند منظوره است و می تواند به طور قابل توجهی بین برنامه ها متفاوت باشد، گرچه اغلب دانش آموزان را به انتخاب از تمرکز بر روی زیست شناسی، زیست شناسی دریایی، زیست شناسی گیاه، یا محیط زیست به عنوان یک تخصص اختصاص می دهد. تحقیقات معمولا در زمینه و نه آزمایشگاه انجام می شود، اگرچه بسیاری از دانش آموزان ممکن است زمان خود را بین دو گروه تقسیم کنند زیرا آنها در محدوده تحقیق خود، موجودات را مطالعه می کنند و به طور علمی روابط بین آنها را تعریف می کنند. درحالیکه بسیاری از دانشگاه های بزرگتر ممکن است دانشجویان را در مسیر های مختلفی ارائه دهند، مدارس یا ادارات کوچکتر اغلب برنامه های درسی خود را براساس آنچه محلی در منطقه می باشند، مانند زندگی درخت یا زندگی گیاهی می سازد.

    تحقیقات زیست شناسی زیست محیطی اغلب دانش آموزان را با مهارت های مورد نیاز برای انجام تحقیقات میدانی و تجزیه بیوشیمیایی نمونه های متنوع فرا می خوانند. دانش آموزان در کنار مهارت های سازمانی برتر، تمایل دارند که این مهارت ها را بدست آورند، می توانند دانش آموزان را برای کارفرمایان آینده جذاب کنند.

    در میان اتهامات بالقوه بالقوه، ممکن است دانشجویان مجبور باشند هزینه های آزمایشگاهی و تجهیزات اضافی مرتبط با تحقیقات دکترای خود را پرداخت کنند. برای معلوم کردن که آیا برنامه های مورد علاقه شامل هزینه های اضافی در خارج از آموزش و پرورش، به طور مستقیم با مدارس آینده در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    استادان علوم زیست محیطی، زیست شناسان محیط زیست، گیاه شناسان حفاظت شده، زیست شناسان حیات وحش، زیست شناسان شیلات و زیست شناسان منابع، همه عناوین شغلی مشترک هستند که توسط افرادی با دکترای زیست شناسی محیط زیست برگزار می شود. طیف وسیعی از گزینه های استخدامی در دسترس فارغ التحصیلان به حد زیادی بستگی دارد به تخصص آنها، با کسانی که به سمت علوم حیوانی متمرکز می شوند و اغلب در موقعیت های مربوط به زیست شناسی قرار می گیرند، مانند باغبان ها و دانشمندان دام، و کسانی که به سمت زیست شناسی گیاهان دریایی یا گیاه پی می برند کشاورزی یا آبزیان به جای آن.

    دکترا به ندرت به طور کامل در دسترس هستند، هر چند برخی از برنامه ها ممکن است دانش آموزان را مجبور به هماهنگی با سرپرستان تحقیق خود را با پیگیری یک رشته غیر انتزاعی. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.