Keystone logo

10 دکترا برنامه ها که در زیست شناسی سلولی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم طبیعی
  • زیست شناسی
  • زیست شناسی سلولی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (10)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

دکترا برنامه ها که در زیست شناسی سلولی

پس از اتمام دوره های کارشناسی و فارغ التحصیل در رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد، بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند که تحصیلات خود را با مدرک دکتری یا دکترا دنبال کنند. درجه دکتری سطح پیشرفته ای از دانش را فراهم می کند که حاوی اطلاعات سطح بالا در زمینه انتخاب شده می باشد.

بسیاری از اینها میپرسند: "دکترای زیست شناسی سلول چیست؟" دستیابی به این درجه شامل درک عمیق ساختار و عملکرد سلولهای بیولوژیکی در ارگانیسمها می شود از میکروبهای تک سلولی به موجودات پیچیده مثل انسان. دانش آموزانی که این برنامه را انجام می دهند، به طور کلی ترکیبی از پیشرفت تحصیلی مبتنی بر تحقیق و مبتنی بر تحصیلات، مهارت های تمرکز honing در تحقیقات علمی و تجزیه و تحلیل را تشریح می کنند و در عین حال باعث تشویق عملیات عملی در زمینه اصول زیست شناختی سلولی می شوند.

فارغ التحصیلان در زیست شناسی سلولی می توانند از مزایای تعدادی از مهارت های بسیار قابل انتقال، از جمله استعدادی برای تجزیه و تحلیل و تشریح مسائل مفید در تمام ابعاد زندگی بهره مند شوند. آنها همچنین ممکن است در موضوعات تخصصی مانند سللایلینگ سلولی و مدیریت کلنی ماوس تخصص بزرگی کسب کنند.

تعیین هزینه برنامه نیاز به درک ساختار هزینه خاص دانشگاه و نیز هزینه های مربوط به آن دارد. پذیرش در دانشگاههای فردی قادر به ارائه جزئیات بیشتر خواهد بود.

تکمیل برنامه های زیست شناسی سلولی دکترا ارائه می دهد طیف گسترده ای از گزینه های حرفه ای. بسیاری از صنایع نیاز به زیست شناسان سلولی دارند، اگر چه برخی از فارغ التحصیلان PhD تصمیم می گیرند که در تحقیقات متمرکز بر تحقیقات خالص با عوامل محیطی و یا سایر عوامل باقی بمانند. دیگران با استفاده از مهارت های خود در شیوه های منحصر به فرد و شگفت انگیز شعله ور می شوند. به عنوان مثال، زیست شناسان سلولی می توانند با شرکت های نفت و گاز کار کنند تا مشخص شود که چگونه ارگانیزم های میکرو سلولی بر پایه قابلیت های حفاری ها تأثیر می گذارند. آنها همچنین ممکن است به عنوان دانشمندان کشاورزی کار کنند، درک اینکه چگونه مدل های بیماری سلول تاثیر دام و حتی محصولات را تأثیر می گذارد.

با پیشرفت مطالعه آنلاین، حتی برنامه های دکترا را می توان در کلاس های مجازی تکمیل کرد، اما دانشجویان همچنین می توانند از مطالعات بین المللی یا محلی در کلاس درس استفاده کنند. برای کشف بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.