Keystone logo

6 دکترا برنامه ها که در زیست شناسی دریایی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم طبیعی
  • زیست شناسی
  • زیست شناسی دریایی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در زیست شناسی دریایی

    دکترای فرم به صورت مختصر برای دکترای فلسفه است، اما عنوان می تواند نشان می دهد که دریافت کننده آن را تکمیل کرده است مطالعات پیشرفته در هر زمینه، از کسب و کار به گیاه شناسی. این نوع از درجه معمولا بعد از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را دنبال کرد. این برنامه ممکن است انواع دوره های سطح بالا و همچنین تحقیق مستقل و یک پایان نامه دکترا باشد.

    مدرک دکترا در زیست شناسی دریایی چیست؟ این دوره از مطالعه در زیست شناسی، فیزیولوژی، مغز و اعصاب، عادات و رفتارهای موجودات دریایی متمرکز است. همچنین ممکن است تعامل خود را با محیط اقیانوس خود را بررسی کند. دانش آموزان ممکن است اقیانوس شناسی و موضوعات مربوط به آن که آنها به دنبال در مورد حیوانات است که ساکن دریا یاد بگیرند بررسی کند. در سطح دکترا اکثر دانش آموزان در حال حاضر خواهد را آغاز کرده اند به دنبال یک تخصص و ممکن است همچنان به خود را در یک رشته خاص از زیست شناسی دریایی تشخیص آنها به عنوان مطالعات و تحقیقات خود را تکمیل کنید.

    تکمیل یک برنامه دکترا می تواند منافع بسیاری داشته باشد.دانش آموزان چند رسیدن به این سطح پیشرفته از مطالعه، و فارغ التحصیلان ممکن است رقابت آنان را برای شغل آرزو و تفاوت حرفه ای تحت الشعاع قرار دادن. این نوع از برنامه همچنین می توانید تفکر انتقادی، حل مسئله و مهارت های پژوهشی پرورش.

    برنامهی دکترا ممکن است در چند سال کوتاه از تحصیل تمام وقت به پایان، اما دانش آموز ممکن است بسیار طولانی اگر او همچنان به کار در حالی که تحصیل پاره وقت است. این است که لزوما مضر نیست، به عنوان تجربه حرفه ای است با ارزش است. هزینه یک برنامه متفاوت خواهد بود از یک موسسه به دیگری است، اما ممکن است افزایش یابد دیگر یک دانش آموز طول می کشد تا فارغ التحصیل.

    بسیاری از برنامهی دکترا فارغ التحصیلان به دنبال یک نقش در دانشگاهیان. آنها امیدوارند که برای تبدیل شدن به استادان تمام وقت، انتقال دانش و علاقه خود را به همراه فارغ التحصیل و دانشجویان مقطع کارشناسی.آنها همچنین ممکن است یک نهاد خصوصی یا دولتی تحقیقاتی که در آن آنها می توانند به کار و انجام تحقیقات در تخصص خود، و یا در محیط زیست، فیزیولوژی یا ویژگی های بیوشیمیایی از یک گونه خاص ادامه بپیوندید. برخی از فارغ التحصیلان کار در درجه اول در داخل خانه در حالی که دیگران صرف زمان زیادی از وقت و یا در نزدیکی آب است. ترین زمان در انواع محیط های سر برد.

    زیست شناسی دریایی حوزه جذابی با بسیاری از امکانات حرفه ای است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.