Keystone logo

7 دکترا برنامه ها که در روش های پژوهش های علمی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • علوم طبیعی
  • روش های پژوهش های علمی
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (7)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      دکترا برنامه ها که در روش های پژوهش های علمی

      یک دکترا نام شناخته شده تر برای برنامه تحصیلی دکترا است که قدم بعدی در تحصیلات دانشگاهی است پس از برنامه های مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد. تکمیل یک دکترا نشان می دهد که یک دانش آموز سطح عمیق تسلط حرفه ای را در زمینه موضوع خود به دست آورده است.

      دکترا در متدولوژی های علمی چیست؟ این زمینه به پالایش روشها و ابزارهای مورد استفاده برای انجام تحقیقات علمی، با هدف ایجاد و بهینه سازی استانداردهای رسمی که دقت، کیفیت و یکپارچگی نتایج تحقیقات را تضمین می کنند، تمرکز دارد. دانش آموزانی که در این برنامه شرکت می کنند می توانند در معرض سوژه هایی مانند روش علمی، فرایندهای روزنامه نگاری علمی بررسی شده و آمار قرار گیرند. بسیاری از افراد ممکن است با یک مدرس حرفه ای مدون در برنامه دکترا همکاری کنند تا مطالعات خود را تحت نظارت پیشرفته ادامه دهند.

      فارغ التحصیلی از یک برنامه دکترا در متدولوژی های علمی می تواند مهارت های استدلال استدلال استثنایی و مهارت کذایی را که می تواند بعدا در زندگی مفید باشد مفید خواهد بود. آنها همچنین ممکن است دانش کلیدی در زمینه هایی مانند مدیریت آزمایشگاه و آماده سازی نمونه های بافت را بدست آورند.

      بسته به مدرسه و برنامه، هزینه دانشجویان ممکن است متفاوت باشد. هزینه ها اغلب می توانند تحت تأثیر کمک هزینه تحصیلی و کمک مالی قرار بگیرند.

      پس از تکمیل یک دکترا در روش های تحقیق علمی، فارغ التحصیلان تعدادی از گزینه های برای مسیرهای حرفه ای. بعضی ممکن است به عنوان مشاوران اخالقی عمل کنند، به شوراهای مشورتی برای استانداردهای علمی پیوسته و به ایجاد طرح های بلند مدت و کوتاه مدت برای توسعه و اجرای روش های جدید کمک کنند. دیگران ممکن است با اشخاص شرکتی که به شدت در علوم و پزشکی متمرکز هستند، کار کنند و به عنوان مشاور در ایجاد روند فرآیند تکرار برای تحقیق و توسعه کار کنند. انتخاب دیگر ممکن است به عنوان بازرسان با استانداردها و گواهینامه ها برای تأیید اعتبار شرکت هایی که با روش های علمی کار می کنند، کار کنند.

      اتخاذ تصمیم برای انتخاب مدرسه می تواند بر مبنای عوامل مکان، و همچنین در دسترس بودن دوره های آنلاین باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب مدرسه، جستجو برای برنامه خود را در زیر و با استفاده از فرم سرب به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.