Keystone logo

1 دکترا برنامه ها که در توسعه تولید محصول 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات مهندسی
  • مهندسی تولید
  • توسعه تولید محصول
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مهندسی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در توسعه تولید محصول

    یک برنامه دکترا معمولا پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد دریافت می شود و می تواند سال ها تمرین تحصیلی و تحقیقاتی را انجام دهد. با این درجه، دانش آموزان به طور کلی به عنوان کارشناسان برجسته در زمینه خود، که می تواند به آنها کمک کند که حرفه ای را به دست آورند، مورد توجه قرار گیرد.

    PhD در توسعه محصول چیست؟ این یک برنامه تحصیلات تکمیلی است که با تمرکز بر محصولات خرده فروشی و کمک به شرکت ها در ایجاد و اجرای محصولات بسیار موثر در فروشگاه های خود است. به عنوان بخشی از این برنامه، محققان باید انتظار داشته باشند که دوره هایی را که برای آمادگی برای فارغ التحصیلی آماده می شوند، از جمله مدیریت کسب و کار، سیستم های بازاریابی، اصول خرده فروشی، استراتژی های بازاریابی، تحقیقات روند و علوم رایانه ای، به کار گیرند. این مهارت ها می توانند به فارغ التحصیلان برنامه کمک کنند تا استراتژی هایی برای ایجاد مارک های یکپارچه و محصولات بازار و پیدا کردن روند در یک صنعت ایجاد کنند. انتظار می رود از شرکت کنندگان برنامه برای دفاع از پایان نامه برای تکمیل برنامه تحصیلی خود.

    پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، مدرسین دوره های دکترا معمولا مهارت های ارتباطی و تحقیق عالی دارند. علاوه بر این، دانش آموزان به طور کلی نیز مهارت های سازمانی و ارائه خود را بهبود می بخشند، که می تواند استعداد آنها را در دنیای کسب و کار به ارمغان بیاورد.

    دانش آموزان باید به طور کامل هزینه های تحقیق را برای درک کامل از شکاف مالی تحقیق کنند. برخی از عوامل که ممکن است بر هزینه تأثیر بگذارند شامل میزان تعهد زمان دانش آموز و محل تحصیل است.

    فارغ التحصیلان فارغ التحصیل موفق معمولا از گزینه های حرفه ای در دسترس برای آنها بر اساس تکمیل یک برنامه لذت می برند. برخی از فارغ التحصیلان که از کار با افراد لذت می برند می توانند در روابط عمومی یا فروش در معرض کار قرار گیرند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند در پشت صحنه ها به عنوان توسعه دهندگان محصولات خرده فروشی یا مدیران توزیع کار کنند. بسیاری از فارغ التحصیلانی که مایل به ایجاد برنامه خود می توانند در زمینه آزاد به عنوان مشاوران یا مدیران پروژه کار کنند.

    دانش آموزانی که علاقه مند به دنبال یک دکترا در توسعه محصول می توانند مدارس موجود در سراسر جهان را پیدا کنند؛ انعطاف پذیری آنها یک گزینه مناسب برای بسیاری از افراد است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.