Keystone logo

36 دکترا برنامه ها که در کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (36)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    دکترا برنامه ها که در کسب و کار

    پس از اتمام مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، برخی از دانش آموزان را انتخاب کنید تا کلاه دستاوردهای علمی خود را با مدرک دکترا، و یا مدرک دکترا. در حالی که دکترا مخفف دکتر در فلسفه، عنوان می مطالعات پیشرفته در هر زمینه نشان می دهد، از حسابداری به جانور شناسی. این نوع از درجه می تواند دو تا پنج سال طول بکشد، و نقطه اوج با یک پایان نامه دکترا که نشان می دهد که نامزد است تحقیقات اولیه و یا دانش به حوزه کمک کرده است.

    دکترا در کسب و کار چیست؟ این اوج موفقیت برای دانشجویان مطالعات کسب و کار است. بعضی از درسها ممکن است شبیه به کسانی که دانش آموزان در درجه کمتری در شرکت خواهد کرد، اگر چه در سطح دکترا این دوره ها بسیار پیشرفته تر. دانش آموزان ممکن است حسابداری، بانکداری، امور مالی مطالعه، مصرف رفتار، بازاریابی و مدیریت.شرکت کنندگان در این نوع برنامه ممکن است مشکلات کسب و کار پیچیده از دیدگاه بسیاری از، یادگیری نظریه های تجارت سود آور است، و استفاده از آنها در آزمایشهای فکری و پژوهش مستقل ارزیابی کنند.

    دانش آموزان آینده نگر ممکن است تجربه و اعتبار آنها از یک دکترا دریافت پیدا می شود در زندگی شخصی و حرفه ای خود بسیار ارزشمند است. آنها ممکن است قدرت مالی پیچیده و همچنین مهارت های تفکر انتقادی درک به دست آورید.

    هزینه یک دکترای کسب و کار توسط موسسه که در آن برنامه ارائه شده است تعیین می شود. دانش آموزان آینده نگر باید با دقت پژوهش شناسایی یک برنامه است که مناسب نیازهای و اهداف خود.

    فارغ التحصیلان با مدرک دکترا در کسب و کار ممکن است بسیاری از گزینه های حرفه. برخی را انتخاب کنید برای پیوستن به دانشگاه ها و آموزش دانش آموزان کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان یک استاد کسب و کار. دیگران ممکن است موقعیت های مدیریت سطح بالا در کسب و کار بین المللی و یا با مجله فورچون 500 را بپذیرید.اقتصاددانان بین المللی تخصص در بازارهای مالی جهانی، در حالی که تحلیلگران مدیریت برای انواع شرکت های ساده عملیات خود و کمک به آنها برای اجرای موثر تر کار می کنند. مدیران ارشد از جمله رئیس جمهور، مدیران اجرائی و مدیران فناوری اطلاعات کار را در اجرای سیاست کسب و کار موفق برای یک شرکت.

    دانش آموزانی که در کار کسب و کار سطح بالا علاقه مند می توانند بسیاری از برنامه های با کیفیت بالا در دانشگاه های سنتی و آنلاین پیدا کنید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.