44 دکترا برنامه ها که در مطالعات فن آوری که در آمریکا for 2024

دکترا برنامه ها که در مطالعات فن آوری که در آمریکا for 2024Filter
    • Honolulu, آمریکا
    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    هدف دکتر فناوری اطلاعات (D.Sc) کمک به دانشجویان است که مهارتهای عملی و دانش نظری لازم را برای کار به عنوان یک متخصص در زمینه خود کسب کنند.

    • St. Louis, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ژئوانفورماتیک رشته‌ای از مطالعه است که شامل علم و فناوری است که با کسب، ذخیره‌سازی، پردازش تولید، ارائه و انتشار اطلاعات جغرافیایی با استفاده از تئوری و مفاهیم عملی ژئودزی در زیرساخت‌های علم اطلاعات سروکار دارد. هسته ژئوانفورماتیک، تجزیه و تحلیل جغرافیایی است، شاخه ای از علم داده که بر توسعه فناوری های پیشرفته و پشتیبانی از فرآیندهای کسب، تجزیه و تحلیل و تجسم داده های بزرگ جغرافیایی تمرکز دارد. پیشرفت در فناوری‌های مختلف آگاه از موقعیت مکانی (به عنوان مثال، GPS، اینترنت اشیا (IoT)، حسگرهای تلفن همراه، سنجش از راه دور)، و داده‌های مبتنی بر مکان مبتنی بر زمان در حال افزایش از حسگرهای متنوع مانند ماهواره‌ها، هواپیماهای بدون سرنشین و تلفن‌های هوشمند تقاضا و فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را برای متخصصان زمین‌فضایی آگاه به کد با توانایی خودکارسازی پردازش، تجسم و یافتن الگوها در داده‌های ساختاریافته و بدون ساختار ایجاد کرده‌اند.

    • Auburn, آمریکا

    تمام وقت

    6 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه دکتر فلسفه در علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار فرصتی بی نظیر را برای دانشجویان دکترا فراهم می کند تا مهارت های تحقیق و توسعه را در رشته های پیشرفته علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار توسعه دهند. ما دانشجویان دکترا را با استعداد برجسته و مهارت تحقیق قوی در علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار تأمین می کنیم. پایان نامه ای که نتایج این تحقیق را در بر می گیرد ، قسمت عمده ای از نیازهای این درجه را نشان می دهد. برای تکمیل دوره دکترا معمولاً چهار سال تقویمی بیش از مدرک لیسانس یا سه سال کارشناسی ارشد گذشته است. برنامه

    • Storrs, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    سیستم های الکترونیکی جریان های الکتریکی را با استفاده از وسایلی مانند ترانزیستورها، دیودها و مدارهای مجتمع دستکاری می کنند. این اجزا جریان جریان را کنترل یا تقویت می کنند و آن را از شکلی به شکل دیگر تبدیل می کنند.

    • Fargo, آمریکا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    گروه مهندسی برق و کامپیوتر برنامه های تحصیلات تکمیلی را در زمینه های تخصصی منتخب که منجر به M.Engr. ، MS و Ph.D. می شود ، ارائه می دهد. در مهندسی برق و کامپیوتر.

    • Greensboro, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ماموریت دکتری علوم کاربردی و فناوری این برنامه آماده سازی دانش آموزان برای مشاغل علمی و فناوری سطح بالا در صنعت، تحقیقات و دولت است. فارغ التحصیلان قادر خواهند بود پژوهش های اصلی را تصور کنند، توسعه دهند و انجام دهند که از روش های فیزیکی، ریاضی و فناوری برای ارائه راه حل هایی برای طیف گسترده ای از مشکلات نوظهور محلی، ملی و جهانی مرتبط با علوم جوی، زیست محیطی و انرژی استفاده می کند. فیزیک کاربردی؛ علوم زیستی; شیمی کاربردی; علم داده و تجزیه و تحلیل؛ فناوری مهندسی کاربردی؛ فناوری اطلاعات؛ مدیریت فناوری؛ نقشه برداری؛ و STEM Education.

    • Rochester, آمریکا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دکتری علوم شناختی RIT. یک مطالعه میان رشته ای از ذهن انسان ارائه می دهد که بینش هایی از روانشناسی، علوم کامپیوتر، زبان شناسی، علوم اعصاب، واقعیت افزوده و فلسفه را ترکیب می کند. دانشجویان در مقطع دکتری. در علوم شناختی تحقیقاتی را در مورد ادراک، شناخت، عمل و زبان انسان با تمرکز بر بازنمایی و پردازش اطلاعات در چارچوب های بیولوژیکی و محاسباتی انجام دهید.

    • Richardson, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دکترا در برنامه مهندسی نرم افزار متناسب با دانشجو است. دانشجو باید برنامه دوره ای را با راهنمایی و تأیید یکی از اعضای هیئت علمی که به عنوان مشاور تحصیلات تکمیلی خود انتخاب شده ، ترتیب دهد. محققان مهندسی نرم افزار در گروه علوم کامپیوتر بر روی موضوعات مربوط به توسعه موثر سیستم های پیچیده در مقیاس بزرگ متمرکز شده اند.

    • Arlington, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف از Ph.D. مدرک کارشناسی ارشد در زمینه سیستم های اطلاعاتی، توسعه دانش پژوهان با توانایی آموزش و انجام تحقیقات مستقل است. تاکید اصلی در برنامه ما ارائه آموزش در پژوهش های علمی است. این کار از طریق ترکیبی از دوره های آموزشی و فعالیت های تحقیقاتی انجام می شود. این دوره کار دانش بنیادی در زمینه های مختلف سیستم های اطلاعاتی را فراهم می کند و بینش های مربوط به موضوعات پژوهشی مورد علاقه محققین سیستم اطلاعات را ارائه می دهد. همچنین شامل دوره های روش تحقیق و تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. دانشآموزان با همکاری اعضای هیات علمی مشهور دنیا با یکدیگر به صورت یکپارچه در پروژههای پژوهشی که پیامدهای فراوانی برای صنعت و اقتصاد دارند، کار می کنند. دانش آموزان تشویق می شوند که نتایج تحقیقات خود را در کنفرانس ها ارائه دهند و یافته های آنها را در نشریات منتشر کنند. دانش آموزان فرصتی برای به دست آوردن تجربه تدریس به طور مستقل آموزش یک یا چند کلاس دارند.

    • Rapid City, آمریکا

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Kent, آمریکا

    تمام وقت

    5 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    • Panama City, پاناما
    • Harrisburg, آمریکا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دوره دکترا یک دوره تحصیلی را ارائه می دهد که بر یک پایه قوی در رشته های علوم ، فن آوری ، مهندسی و ریاضیات تأکید دارد. داوطلبان دکترا لازم است شش دوره در سطح دکترا (18 ساعت ترم) را بگذرانند. 6 ساعت ترم در یک سمینار رسمی تحقیق ؛ و 12 ساعت ترم کار پایان نامه. در سال دوم (یا معادل آن) ، داوطلبان دکترا در یک سمپوزیوم تحقیقاتی غیر رسمی ، غیر اعتباری (اما الزامی) شرکت می کنند تا در معرض تحقیقات فعلی و جالب در زمینه (های) دانشجویی مورد علاقه و نیازهای صنعت قرار بگیرند و به دنبال روند تحقیق و نوآوری

    • Washington, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک دکترای علوم کامپیوتر مبتنی بر دروس و همچنین تحقیقاتی است که منجر به پایان نامه می شود. زمینه های مرکز تمرکز تحقیقات پیرامون این مباحث: امنیت رایانه و تضمین اطلاعات ، مهندسی نرم افزار و سیستم ها ، بیوانفورماتیک و محاسبات زیست پزشکی ، شبکه سازی و محاسبات موبایل ، سیستم های رایانه ای و جاسازی شده فراگیر ، هوش دستگاهی ، روباتیک و الگوریتم ها و تئوری.

    • Flagstaff, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه دکترا INF آماده دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کار در تحول "پارادایم چهارم" علم و مهندسی، رشته میان رشته ای با تکیه بر داده های بزرگ و نرم افزار پیشرفته، سخت افزار، و مهارت های آمار.

    • Vermont, آمریکا

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دکترا در علوم کامپیوتر برنامه توسط کالج فارغ التحصیل اداره می شود. گروه علوم کامپیوتر راه اندازی کرده است سیاست ها و الزامات مورد نیاز برای برنامه دکترا خود را بر اساس سیاست ها و الزامات تمام برنامه های دکترا که توسط کالج فارغ التحصیل شد. این سند باید بسیاری از سوالات رایج در مورد دکترا در علوم کامپیوتر برنامه پاسخ دهد. با این حال، همه خوانندگان به تشویق ...