51 دکترا برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی 2024

دکترا برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی 2024Filter
    • Prague, جمهوری چک

    تمام وقت

    3 سال ها

    مخلوط شده, آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دکترای تخصصی با تحقیق مشابه دکتری معمولی است. اما کارهای تحقیقاتی انجام شده توسط شرکت های کارآفرین و سازمان های دانشگاهی را که منجر به نتایج بدیع و قابل انتشار می شود ، تشخیص می دهد. دکترای UNYP طبق تحقیقات معمولاً حداقل به سه سال زمان نیاز است و در این مدت باید سه مقاله در ادبیات مورد تأیید دانشگاه بولتون وجود داشته باشد. این انتشارات باید در ارتباط با پایان نامه و حوزه تخصصی دانشجو باشد و باید دانش دانشجو را در مورد موضوع توسعه دهد. جایزه این دکترا صرفاً بر اساس این سه اثر منتشر شده است و به عنوان پاداش فعالیت های در حال انجام به جای کار اضافی است.

    • Başakşehir, بوقلمون

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Ibn Haldun Universityبرنامه دکترا در رسانه های جدید و ارتباطات اطلاعات نظری در مورد رسانه های جدید و ارتباطات با کاربردهای عملی برای برآورده کردن انتظارات و الزامات خاص صنعت و پاسخگویی به نیازهای آکادمیک این رشته ارائه می دهد. دانشجویانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند با گذراندن دوره های نظری و عملی در مقطع دکتری به مدت دو سال درگیر فرآیند دکتری خواهند بود.

    • Santiago de Compostela, اسپانیا

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی, گالیسیایی

    دکترا در ارتباطات و اطلاعات معاصر آموزشهای دانشگاهی را با سطح بالایی از تخصص برای پاسخگویی به نیازهای علمی و علمی ناشی از تحقیقات مختلف مربوط به روزنامه نگاری و ارتباطات سمعی و بصری ارائه می دهد.

    • Hamilton, کانادا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    چالش هایی که امروز با ما روبرو هستیم - بی عدالتی های اجتماعی و محیطی ، تغییرات آب و هوایی ، کارهای نادرست ، نظارت و کوچک شدن حوزه عمومی - بزرگ ، پیچیده و چند وجهی هستند. در میان بسیاری از ابعاد دیگر ، آنها سؤالاتی در مورد ارتباط و فرهنگ هستند که خواستار تعامل فوری هستند. دکتری در ارتباطات ، رسانه های جدید ، و مطالعات فرهنگی (CNMCS) برای دانشجویان خلاق است که پذیرای پیچیدگی ، عاشق سؤالات دشوار و گرسنگی برای ریسک پذیری فکری ، هنری و آموزشی هستند که به سمت ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی سوق می یابند.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    س decadesالات پیرامون ارتباطات ، روابط آن با حوزه های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی ، در دهه های اخیر اهمیت اساسی پیدا کرده و باعث گسترش بسیار چشمگیر علاقه و ارتباط تحقیق در زمینه علوم ارتباطات شده است. به موازات این ، تغییر در شیوه های ارتباطات بین فردی ، بین گروهی و ارتباطات عمومی ، که بر جوامع معاصر تأثیر می گذارد ، باعث ایجاد اهمیت بیشتر در آموزش و تربیت متخصصان بسیار واجد شرایط می شود که قادر به توسعه پروژه های تحقیقاتی اساسی و کاربردی هستند ، به همین ترتیب قادر به پاسخ دادن به چالش های مختلف ارتباطی غالب و گسترش دانش ما در مورد ارتباطات از جنبه های مختلف و مختلف آن.

    • Hong Kong, هنگ کنگ

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کمک هزینه تحصیلی سالانه 319200 دلار هنگ کنگ (تقریباً 40900 دلار آمریکا) به هر برنده تا سه سال کمک می کند. PolyU به رتبه 75 در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS 2021 و رتبه 45 در زبان شناسی در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع 2020 صعود می کند. ما از دانشجویان با برتری علمی و علاقه مند به انجام تحقیقات پیشرفته در زمینه های تحقیقاتی خود برای درخواست دعوت می کنیم.

    • Kaunas, لیتوانی

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مطالعات دکترا در ارتباطات و اطلاعات که در دانشگاه ویتاوتاس مگنوس (VMU) در کاوناس (لیتوانی) سازماندهی شده است، با هدف رسیدگی به مسائل مبرم در زمینه معاصر و در حال تحول پویا رسانه و ارتباطات، که توسط سیاسی-اقتصادی، اجتماعی-فرهنگی، و فناوری شکل گرفته است، است. عوامل، و تحولات اجتماعی و تأثیرات ارتباطی بر ابعاد فردی، گروهی و اجتماعی را بررسی می کند.

    • Richardson, آمریکا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دکترا برنامه در هنر ، فناوری و ارتباطات نوظهور (ATEC) برای کسانی طراحی شده است که مایل به بورس تحصیلی عمیق یا توسعه برنامه های هنری ، فرهنگی یا تجاری فناوری دیجیتال و رسانه های نوظهور هستند. ATEC با یک گروه مختلف از اساتید و یک برنامه درسی که مطالعه علمی را با عمل خلاقانه ادغام می کند ، محققان خلاق ، پزشکان علمی و محققان میان رشته ای را پرورش می دهد.

    • Barcelona, اسپانیا
    • Brussels, بلژیک
    • + 7 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه تحصیلی، دانشجویان مدرک دکترای خصوصی بین المللی فلسفه در مدیریت (Ph.D.) را در رشته مطالعات ارتباطات دریافت می کنند که توسط مقر مدرسه در زوریخ، سوئیس، بر اساس توصیه هیئت علمی پردیس های محلی که در آن اعتبار دریافت می کند، اعطا می شود. به دست آوردند.

    • London, بریتانیا
    • Bologna, ایتالیا

    تمام وقت

    24 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    در این برنامه آموزشی مرتبط با رسانه های اجتماعی ، انتظار می رود که دانش آموز نحوه ایجاد و توزیع محتوای یک نام تجاری را در انواع مختلف شبکه های اجتماعی مختلف مورد بررسی قرار دهد. مدیران رسانه های اجتماعی وظیفه دارند یک شرکت را در سراسر کانال های اجتماعی به عنوان تنها صدای برند معرفی کنند.

    • Kaunas, لیتوانی

    تمام وقت, پاره وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Newcastle upon Tyne, بریتانیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تحقیقات رسانه‌های دیجیتال ما متعهد به فرا رشته‌ای بودن، عمل دیجیتال خلاقانه، تلاقی هنر و علوم، فناوری‌های اجتماعی و مشارکت عمومی است. دکتری رسانه دیجیتال بخشی از برنامه مطالعاتی هنرهای زیبا است. ما نظارت دکترا را در دو حوزه اصلی رسانه دیجیتال ارائه می دهیم.

    • Central African Republic Online, جمهوری آفریقای مرکزی
    • Gambia Online, گامبیا

    تمام وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    دکترای آنلاین EUCLID. در طراحی آموزشی و یادگیری باز چالش ارائه یک برنامه دکتری جامع در محل اتصال سه حوزه تخصصی دانش و کاربرد را بر عهده می گیرد: (1) یادگیری آزاد در همه سازمان ها (2) آموزش آنلاین در زمینه دانشگاه و (3) چالش های بین رشته ای آموزش، آندراگوژی و فناوری اطلاعات

    • London, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مطالعات رسانه ای و فیلم در SOAS دارای یک برنامه در حال گسترش تحقیقات دکترا با حدود سی دانشجوی تحقیقاتی است که در حال حاضر ثبت نام کرده اند. دانشجویان تحقیقاتی ما روی موضوعات بسیار گسترده و نظری و تجربی کار می کنند که نیمی از آنها از آفریقا ، خاورمیانه و آسیا و نیمی از اروپا و آمریکای شمالی آمده اند. این مرکز بر دستیابی به مهارتهای نظری انتقادی و دانش عمیق منطقه ای ، زبانی و فرهنگی رسانه ها و فرم ها و شیوه های فیلم تأکید دارد.

    • Johannesburg, آفریقای جنوبی

    تمام وقت

    3 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه مطالعات دکتری شامل پایان نامه ای است که در زمینه موضوعی روزنامه نگاری در مبحثی که با مشورت با رئیس دبیرخانه انتخاب شده است ، نقش دارد. حداکثر چهار سمینار پیشرفته در مورد جنبه های مرتبط با موضوع مطالعه و معاینه شفاهی (معادل دو مقاله که هر یک از چهار ماژول تشکیل شده است) مطابق با کتاب مقررات عمومی لازم است. مقاله پژوهشی که برای انتشار در یک ژورنال دانشگاهی مناسب باشد نیز لازم است.